Grillning

Igår så började dagen dåligt.. Jag gick i la mig vid 4- halv 5 någon gång, eftersom det där med Arvid.. Sen så vaknade jag någon timme därefter för att jag skulle till sjukgymnasten. Då försökte jag låsa upp cykel förrådet med mina hörlurar. (först blev jag så arg för att det inte gick att låsa upp, jag hade inte kommit på vad jag gjorde haha). Sen så när jag cyklade ner så fastnade min klänning i cykeln så jag fick dra sönder den :( o sen så hade mina fötter o det bara blivit sämre.. :(

Sen så gick jag och tog sprut med Bellan. Vi träffade några sen som vi grillade med. Kvällen blev ganska bra tillslut! Den så åkte vi båt och va med härliga personer! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0