Fekke Fekke

Åh igår va en dag som jag aldrig kommer glömma. Jag hade hur roligt som helst.

Kvällen började med att Tilde,Hanna, Frida och jag åt pastasallad hos tilde som vi hade gjort själva. Efter det så gick vi och bytte så att vi hade varmare kläder på oss! Vi samlades på Ica. Precis då så började det spöö regna, så vi fick stå där med papperspåsar på huvudet och vänta på att det skulle sluta regna. Undra hur vi såg ut egentligen?

Vi kom iallafall till ängby, där vi stannade hos Sofia och Freja.. Sen så följde jag efter Bellan och Becka.. För vi skulle möta Oskar m.m Det blev att vi stannade där, tog det lugnt och tog hand om lite folk haha.. Sen så skulle vi möta alla tjejer men när vi kom fram hade alla redan gått, så vi gick hem..
Det kanske inte låter som den bästa kvällen, men mellan allt som har hänt och som jag inte har nämnt så vare roligt. Härligt folk, love u all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0