28 december

Okej så har inte bloggat på ett par dagar. Det har inte hänt så mycket så det gör väl inget antar jag. Men idag så åkte jag äntligen och köpte min nya tv. Blev en 40 tummare från Philips. Nu står den fint här i rummet! Har bara ett problem att jag inte vet vad jag ska göra med den gamla 😖

Sen så nu på kvällen bakade jag kakor med det där bak grejsimojsen jag fick från min moster.. Säger bara att kakorna var dom äckligaste jag har ätit. Det där pulvret smakade plast. Asså bara blä, fy fan!

Nu så ska jag fortsätta att kolla på White Collar, har en säsong kvar nu 😩 vill ha mer! Imorgon så ska jag och Bellan åka till stan för att köpa dom sista sakerna till nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0